wtorek, 19 listopada 2013

World of Tanks Assistant

Jakieś pól roku temu serwisy obiegła informacja, że ruszyły pracę nad przeniesieniem gry PC World of Tanks na platformy mobilne. Jednak od tego czasu nie spotkałem się z żadnym doniesieniem na temat postępów czy ewentualnej daty premiery. Pozostaje nam więc zadowolić się aplikacją Assistant.


Przyznam szczerze, że nawet jeśli ktoś bardzo lubi grać w WOT, może stwierdzić, że ów Assistant jest mu do niczego niepotrzebny. Daje on bowiem jedynie dostęp do bardzo rozbudowanych statystyk a także możliwość porównania naszych osiągnięć z innymi graczami. Same statystki tej gry traktuję z przymrużeniem oka,  nie raz bowiem zdarzało się, że po mimo bardzo dobrej rozgrywki z mojej strony i unieszkodliwieniu 4 lub 5 przeciwników moja drużyna i tak przegrywała. Oczywiście, przy rozegraniu tysięcy rozgrywek mamy ogólne pojęcie o naszym poziomie, bądź też innego gracza i o tym, czy jesteśmy w porównaniu z nim wyżej czy niżej w rankingu.


Mam też możliwość skorzystania z widżetu na pulpit w 2 wielkościach. Ponieważ nie jestem od dawna aktywny w grze pokazuje on poziomą linię, nawet jednak gdybym grał na bieżąco, nie uważam, by był jakoś specjalnie przydatny.


Zdecydowanym minusem aplikacji jest zapewne brak polskiej wersji językowej.

Assistant do pobrania w Google PlayApp Store i na Windows Phone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz